Video Hazırlanıyor Lütfen Bekleyin.




















 Araba Sürerken Siken Türk


Thank you for your vote!
You have already voted for this video!
The video has been added to your member zone favourites.

22 Yaşında Kadınlığımı Yaşadım Slm ben İstanbul da üniversite okuyan bir gencim 22 yaşındayım çok zayıfım dışarda asla belli etmem cünkü çevremde kızlar war ama içimde kadınsıyım.. bi gun nete girmiştim mirc e.. birisiyle tanıstım 32 yasında sefakoyden birisiydi.. msn falan aldı gorustuk ben yurtta kaldıgımdan cafeden giriyorum nete.. neyse bna gorusmek istediğini soyledi bende basta tedirgin olsamda sonradan tamam dedim cunku istiyordum.. ilskim 10u geçmemiştir bu arada.. bna ewinin bos oldugunu cumartesi aksamı gelebilecegimi falan soyledi bende yurtta sakladıgım siyah tanga we siyah corap war.. giyin gel faland dedi bende tamam dedim biyerde bulustuk beni arabasyla aldı.. basta konustuk sonra bana içki içermisin dedi ewt dedim.. 4 tane falan bira aldı arabada içtik .. bana ewde kadın iç çamasırları oldugnu soyledi jartiyer peruk makyaj malzemesi war dedi.. hayatmda makyaj yada peruk takmamıstım tam bir kadın olcaktm bende olabilir falan dedim içkinin etkisiyle azmam bi oldu zaten ewine goturdu 5 dk oturduktan sonra bana odasından çamaşırları getirdi giy dedi 10 dk sonra gel dedi makyaj malzemesi peruk jartiyer pembe mini etek ordaydı.. tamam dedim we girdim yatak odasına.. zaten içimde de wardı ama peruk taktm sarı uzun biseydi.. sonra giyinmeye basladım basta peruku taktım sonra da makyaj yapmaya başladım ruj falan surdum gozume far çektim zaten vücudumda cok az kıl ward aldm hepsini giydim mini etek we jartiyeri we hazırdım.. odadan cıktım gittim yanına gozlerine inanamadı :) burcuu çok tatlı olmussun kız dedi.. bi an afalladım çnkü ilk defa bu kadar kadın olmustum.. yataga yatırdı beni öpmeye başladı öpüşme faslı bitince üzerini çıkardı 20 cm falan wardı kalındı işte şimdi napcaktm cok korktum buzdolabndan yine bira çıkardı o sekilde hem içtik hem sevistik.. ben alkolun etkisindeydim corabımı oksuyor bi yandan da tangamın ipini aslıyordu.. azmıstım bayaa.. zaten içmiştim agzıma aldm sikini.. offf cok buyuktu bogazıma kadar soktu we yala orospum dedi amına koycam senin diyip duruyordu gotunu sikcem bagırtcam diyordu.. ben yaladım baya we döndürdü beni.. jartiyer siyah corabımı we tangamı pembe mini etegi çıkarmadan sadece tanganın ipini syırdı aletini sürttü falan o an anladım zaten beni paçalıcaktı..yatırdı beni yere krem sürdü falan kayganlastı dar deliğim.. off o anı anlatamam bi soktu ben kadınsı cıglık atmaya basladım cunku cok buyuk we kalındı acı we zevk alıyordum yeter dememe ragmen daha fazla giriyordu hızlı hızlı.. beni sikti 2 posta.. yorgundum yattım oraya.. tatlm saol burcum diyordu çok zevk aldm dedim bende.. ama cok canımı yaktn falan dedim oda cok dar ondan dedi alıscaksn dedi.. sonra ewime bıraktı we 4-5 sefer daha gorustuk sonra da gorusmedik..



Yorum:
Yorumunuz admin onayından sonra görünecektir.
 Amatör Türk Çift Pornosu  Omegle  kol sokma  ata siktiriyor  türk öğretmen kız pornosu  Public agent sex  daracık amını sikiyor  iri göğüslü  hard porno  playboy  zorla sikiyo  Türk seçmeler  Akraba sikiş Porno  grup porno hd izle  koltuğun ustunde  İki Zenci Bir Beyazı Sikiyor  liseli turk gizlicekim  türk sevgili pornosu  türk filim porno  seks için para teklif ediyor  teen russian porn full hd  gerçek azgın kadın pornoları  ama RL sokma  turbanli erotik  azgın türk kadınları  Madelyn Monroe  jakuza  Liseli Olgun Kadını Sikiyor  Shakira porno  kız kardeşini zorla sikiyor  türk kızı salatalık  aç şunu  Tinto  33 yaşındaki kadınlar  genç kız yaşlı adam sik yalama pornosu  amını vakumla şişirmiş  turkceseslisex  Eski Sevgiliyle Sikiş  lez  üç kızı beceriyolar  kocasını siken  zayıf kız porno hd  Porno muslim izle  fişkirarak boşaldi  amatör zevk alan kadın  Alessandra Jane pornoları  full hd Goldie Rush pornosu  18 years  adriana lima  Anal fetiş  yaşlı çift pornosu  masaj pornosu  Basi kapali  Video izle  Amatör Rus Çift Domaltarak Sikiş  Uyurken sikilen  İlk defa  swinger türk pornoları  aile pornosu  türk banyo  sekreter porno  türk liseli seks  Piper Perri pornoları  blacked altyazılı porno  strapon porno izle hd  çıtır grup sikiş  Shona River pornoları  mofos porno full hd  Titre  hadi askım  zenci beyaz kızı sikiyor  Kıvırcık kız  otostopçu kızı sikiyor  Gay kerhanesi  türban